linneajonssons

Alla inlägg under maj 2012

Av Linnea Jonsson - 31 maj 2012 16:58

Hejsan hejsan!

Förr, förra veckan så var det vårkonsert och jag och Elin Sjöng "Min första största kärlek" Gick väl bra tycker jag :)

Nu är det bara typ 2 veckor kvar tills skolav slutning! Då ska jag och Elin sjunga " Skin Skin som den sol du är" Om nästan 1 och 3 dar så ska våran foderhäst komma :D 

Längtar så otroligt mycket!!! Nu ska jag snart äta och sen så ska jag ut och springa. 

Av Linnea Jonsson - 6 maj 2012 20:35

Hejsan!

Idag åkte jag mad mamma, Pappa och grannarna till stor Sveg och bada. När jag kom hem så cyklade jag med hunden och sen åt vi thaimat. Just nu så kollar jag på "Lillabloggen", förstår inte hur han kan vara så rolig! ;P

Skrev inte igår så jag skriver nu, fotograferade fåglar, va ute och sprang, åt kräftor och kollade på film.

Imorgon kommer Elin hem som har varit och hälsat på sisse i Danmark, saknar båda så otroligt mycket! <3 komhemförfaan! <3

Presentation


hejsan! jag heter Linnea och är 12 år. jag älskar fart på hästryggen, till att chilla med kompisar. Hästar är mitt allra största intresse men dock inte har någon häst själv, tyvärr :( i denna blogg kommer jag (som alla andra) skriva om mitt liv och vad ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards