linneajonssons

Alla inlägg under mars 2012

Av Linnea Jonsson - 31 mars 2012 09:37

Hejsan!

Äntligen helg! Idag ska jag checka hus med mamma för att käna lite pengar tills påskmarknaden. Har värkligen inga pengar.Jag, Elin, Julia och Signe ska sälja bakelser på påskmarknaden. På onsdag kommer Mormor, kjell och Julia upp och kommer fira påsk här  

Igår så stälde jag, Thomas och Anton upp stuttsmattan, Nu jävlar är det sommar! ;)

Hejdå!


                   MVH

                      Linnea.


Av Linnea Jonsson - 29 mars 2012 19:02

Hejsan!

Idag har jag varit i skolan och efter skolan så var jag med Signe och Ella. vi spela tännis och fika hemma hos Ella.

Sen när jag kom hem så satte jag mig vid datan och sen åt jag :)

Men sen ska ju natuligt vis Anton (min brossa) dryga sig och ta internätt chippet som man måsta ha för att internätt ska fiungera och så ska han ha det i förtio ellva timmar!!!

Såååå J**la dryg!!!

Men som tur va så fick jag den igen ;)

Nu ska jag snart ut och springa.



                           MVH

                               Linnea.

Av Linnea Jonsson - 26 mars 2012 15:12

Hejsan!

Trött dag i dag.... men vi kållade på film hela engelskan och lite av svenskan.

Väntar på taxin på mammas jobb och när jag kommer hem ska jag springa med Heico och sen göra läxor.



Två par skor som jag bara vill ha!

 

MVH

   Linnea.  

Av Linnea Jonsson - 25 mars 2012 16:24

Hejsan!

Kom nyss hem från tännes där vi bodde på ett hotell.

Det var ganska kul att vara där, jag bada och vi åkte skoter och skidor. Det var lite segt att gå upp halv 9 när man va uppe 12 varenda kväll -.-'

Nu ska vi snart äta sen ska jag packa upp mina vaskor och sen bara chilla (Y) :).




                        MVH

                           Linnea.

Av Linnea Jonsson - 23 mars 2012 16:20

Hejsan!

Kom nyss hem från Elin. Vi var ute på sjön och fotograferade.

Nu ska jag bara backa klart sen ska vi åka med några kompisar till ett fjällhotell för pappas kompis har fylt 50 år så då ska vi fira han där :)



            MVH 

               Linnea.

Av Linnea Jonsson - 22 mars 2012 14:56

Hejsan!

Idag på skolan så hade vi musik som inte gick så bra  , för att jag inte hade tränat på min musik läxa....

Nu sitter jag och Signe på turistbyrån och äter glas, mums... Ikväll ska jag på film kväll på skolan med Elin, Hoppas det blir någon bra film annars så går vi diräckt!



                      MVH

                         Linnea 

(Y)

Av Linnea Jonsson - 21 mars 2012 19:17

Av Linnea Jonsson - 21 mars 2012 19:09

Hejsan!

Har nyss duchat (stavning) efter en skön spring tur :) 

Nu ska jag snart äta sen ska jag nog göra läxor.


               

                    MVH

                        Linnea.

Presentation


hejsan! jag heter Linnea och är 12 år. jag älskar fart på hästryggen, till att chilla med kompisar. Hästar är mitt allra största intresse men dock inte har någon häst själv, tyvärr :( i denna blogg kommer jag (som alla andra) skriva om mitt liv och vad ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards